Agenda de classe

dimecres, 13 de novembre del 2013

Sense Tu

Aquesta és la última cançó que hem fet a Català.

SENSE TU Teràpia de Shock

És de nit,
és tot fosc,
estic sol,
i no hi ha ningú .
És de nit,
un record
dins el cor.
Ella hi és a dins .
Els seus ulls,
són brillants
i un somriure extravagant.
Ja no hi és,
l’he perduda,
va marxar,
lluny del meu abast
 i sempre estarà al meu cor...
Sense tu, jo no puc
sense tu, si no hi ets.
Sense tu, jo no sóc ningú. (bis)
És de nit,
és tot fosc,
no estic sol,
no ho estic
tu estàs amb mi.
Els teus ulls són brillants,
i un somriure extravagant
i sempre estarà al meu cor.
Si no estàs aquí,
si no estàs amb mi
jo no et puc mirar
jo no et puc sentir.
Si no estàs aquí
si no estàs amb mi.
jo no et puc tocar
jo no et puc besar.
I sempre estaràs al meu cor...
És de nit


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada